Agentiile de turism vor suplimenta si in acest sezon ofertele pentru schi extern si pachete de vacanta exotice, printre cele mai cautate destinatii aflandu-se Innsbruk, Malta, Egipt sau Dubai, dar si marile capitale europene. Sezonul de iarna va asigura agentiilor aproximativ 20% din incasarile anului curent.
“Cererea va fi mare pentru destinatiile de schi. Cele mai cautate vor ramane si in acest an statiunile din Austria urmate de destinatii ca Egipt, Malta, Dubai. Daca charterele spre Egipt sunt deja o traditie la J'Info Tours in aceasta perioada, ofertele charter de Craciun si Revelion in Innsbruck si Malta au fost concepute ca raspuns la cererile mari ale pietei”, a declarat, pentru Wall-Street, Cristina Irimia, director marketing al agentiei de turism J'Info Tours.

Incasarile din sezonul de iarna ajung la 20% din total

Reprezentantii J'Info Tours confirma apetitul romanilor pentru vacantele in strainatate, pe masura ce puterea de achizitie si nivelul salarial au crescut in ultimii doi ani, consecinta a aderarii la UE. Romanii isi rezerva concediul de iarna “cu circa 2-3 luni inainte, cunosc faptul ca ofertele cele mai bune se termina primele”, mentioneaza Irimia, care cifreaza vanzarile din sezonul de iarna la “18-20% din veniturile totale”.

Destinatiile cele mai solicitate de Revelion sunt Dubai, Thailana, Mauritius, Maldive, Seycheles, Cuba, iar ca metropole europene se prefera Roma, Paris, Viena sau Barcelona. “ Pentru intern la mare cautare sunt pensiunile din zona Bran si statiunile de ski Valea Prahovei, Poiana Brasov”, a adaugat Irimia.

La J'Info Tours, un sejur intr-o statiune de schi in Austria ajunge la pretul de 1043 euro/persoana, incluzand transport cu avionul cursa charter, transfer aeroport – hotel- aeroport, 7 nopti cazare, taxa de statiune, servicii ghid insotitor, iar pachetele spre Malta au un pret incepand de la 560 euro/persoana.

Anul trecut, agentia a incasat 29 milioane de euro, estimand o crestere a cifrei de afaceri cu 25% in acest an, pe fondul investitiile realizate in dublarea curselor charter si business.

Austria, vedeta destinatiilor de schi si in 2008/2009

Si Flynova, reprezentanta din Romania a grupului Novatours, va miza in aceasta iarna pe destinatii in Austria, prin parteneriat cu TUI Incoming alps&cities, conform declaratiilor reprezentantilor companiei.

„Am decis sa oferim vacante in Austria impreuna cu partenerul TUI Incoming alps&cities. Consideram ca astfel vom putea asigura un raport optim calitate/pret pentru iubitorii sporturilor de iarna care vor alege serviciile oferite de Flynova”, a declarat Raimondas Useckas, director executiv Flynova.

Oferta Flynova anunta preturi incepand de la 229 de euro, pentru un sejur de 7 zile care include cazare si mic dejun la pensiuni de 3 sau 4 stele in statiuni austriece ca Innsbruck, Ischgl, Mayrhofen, Solden, Zell am See – Kaprun si Saalbach.

Useckas estimeaza ca noile oferte vor atrage 4.000 de turisti romani, pe masura ce numarul de destinatii va creste. Compania va pastra cele mai profitabile pachete de vacanta, in Turcia si Grecia, completand oferta cu circuite in Egipt (Hurghada si Sharm-El-Sheikh), Israel, Iordania, Siria si croziere pe Nil. De asemenea, compania va oferi, exclusiv, pachete de vacanta pentru familii, in statiunea Madinat Makadi din Egipt.

“In acest an vom ajunge la o cifra de 4 milioane de euro, din care 2,5 milioane de euro in sezonul de iarna, care va continua si in 2009”, spunea anterior Useckas, plasand astfel incasarile din iarna 2008 la aproape jumatate din veniturile agentiei in intervalul martie-decembrie.

Flynova desfasoara in prezent parteneriate cu 250 de agentii de turism din toata tara, reteaua incluzand Bucuresti, Brasov, Constanta, Craiova, Iasi, Piatra Neamt, Sibiu, Suceava.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri