"Proiectul urmareste, printre altele, adoptarea de catre agentii a sistemului de earlybooking, care consta in achizitionarea din timp a unui pachet turistic, metoda prin care clientul beneficiaza de reduceri de preturi de pana la 30%", a declarat consultant ANAT, Traian Badulescu.

Potrivit acestuia, "programul anti-criza" mai prevede promovarea turismului regional, in si din tarile din vecinatate.

"Agentiile de turism pot aborda criza financiara si ca pe o oportunitate. Dat fiind ca bugetele turistilor destinate calatoriilor se vor diminua, o varianta foarte buna de vacanta vor deveni tarile invecinate. In acest sens, trebuie promovat turismul in si din tari invecinate, precum Ungaria", a precizat reprezentantul ANAT. Conform acestuia, ANAT va incerca sa convinga agentiile membre sa practice tarife mici pentru incurajearea incoming-ului regional, anunta NewsIn.

Citeste si:

Tot in acesta directie, patronatul de profil intentioneaza sa demareze "un lobby foarte puternic pentru a determina noul Guvern sa aloce un buget important destinat promovarii Romaniei in regiune.

De asemenea, in vederea incurajarii turismului intern, reprezentantii ANAT au precizat ca vor insista pe langa noua institutie care va reprezenta sectorul Turism sa adopte legea tichetelor de vacanta.