Compania aviatica Air France-KLM a finalizat astazi achizitia a 25% din actiunile operatorului aerian Alitalia, in schimbul unei sume de 323 milioane de euro.
Acest acord va permite un acces mai larg pentru Air France-KLM catre piata italiana datorita Alitalia care, dupa achizitionarea Air One, si-a consolidat pozitia pe piata interna.

Ca urmare a achizitionarii de catre Air France-KLM a 25% din actiunile Alitalia, cele doua companii aeriene vor demara un parteneriat strategic pentru a atrage un numar cat mai mare de pasageri.

De asemenea, acest acord leaga Alitalia de cel mai mare grup de transport aerian, oferindu-le astfel pasagerilor acces la cea mai puternica retea care leaga Europa de cealalta parte a lumii, organizata de acum inainte in jurul unei combinatii unice de aeroporturi centrale din Europa de Nord pana in Europa de Sud.

Air France-KLM va fi reprezentata in Consiliul Alitalia de trei membri dintr-un total de 19 si in Consiliul Comitetului Executiv de doi membri dintr-un total de noua. Un manager al parteneriatului responsabil de implementarea strategiei parteneriatului si supravegherea sinergiilor va fi numit pe o perioada de trei ani, cu posibilitatea de reinnoire o data si va fi numit prin rotatie de cele doua companii. Primul manager al parteneriatului va fi numit de Air France-KLM.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri