Desi operatorul de linie a redus capacitatea de zbor cu 3,4%, aceasta solutie nu a putut stopa o scadere de 2,8% a traficului in ce-a de-a patra luna a anului.

Gradul de ocupare al aeronavelor Air France KLM a intregistrat o usoara crestere, de 0,6%, pana la 80,5%.

Pe plan european, inclusiv Franta, operatorul aerian a raportat o scadere a cererii de 2,7%, pe fondul unei reduceri a capacitatii de 2,9%. Gradul de ocupare in Europa a crescut sensibil, cu 0,2%, pana la 70,3%.

In reteaua de pe continentul american , traficul a inregistrat un devans de 1,8%, in conditiile unei scaderi a capacitatii de 5,1%. Gradul de incarcare al aeronavelor a fost 85,4%, cu un avans de 2,8% fata de aprilie 2008.

Cea mai mare scadere a fost inregistrata in Asia unde traficul a scazut cu 7,2%, in timp ce capacitatea de zbor a fost redusa cu 5,6%. Si gradul de ocupara a fost tot in regres, de 1,6%, pana la 86%.

Compania de linie a inregistrat cresteri ale traficului doar in Africa si Orientul Mijlociu unde a raportat un avans de 3,3% pe fondul unei cresteri a capacitatii de 4,5%.