“Romania este doar o destinatie sezoniera pentru noi in acest moment, cererea fiind doar pe perioada verii, in timp ce in Budapesta, Kiev sau Moscova cererea este constanta pe tot timpul anului”, a declarat Katie Hulme, communication manager al Delta Airlines.

Tarifele practicate de companie pe aceasta ruta vor incepe de la 499 euro dus-intors, decizia de a recurge la aceste preturi venind din nevoia de a face fata competitorilor precum Luftansa si British Airlines.

Operatorii Air France-KLM si Delta Airlines au semnat un joint-venture pe termen lung prin care cei doi parteneri vor opera impreuna zborurile translatlantice. Cele doua companii vor avea peste 200 de zboruri transatlantice zilnice oferind circa 50.000 de locuri pe zi.

Delta Airlines si Air France-Klm isi vor imparti atat veniturile de operare, cat si costurile provenite din aceasta retea de zboruri.

Air France: Crestere de 7% a numarul de pasageri in anul fiscal 2008-2009

La sfarsitul anului fiscal martie 2008 - martie 2009, Air France a raportat o crestere de 7% a numarului de pasageri transportati pe ruta Bucuresti - Paris, pe care opereaza 35 de zboruri saptamanale.

Pe ruta Bucuresti-Amsterdam, KLM a inregistrat o stagnare a numarului de pasageri transportati in anul fiscal incheiat in martie 2009.

Cota de piata a Air France-KLM la finalul lunii martie era de 18%.

“Europa Centrala si de Est este o piata foarte importanta pentru noi deoarece principalul competitor, Luftansa, are o mai buna pozitie in aceasta regiune”, a declarat Pierre-Henri Gourgeon, CEO Air France.

Pe plan global, la sfarsitul anului fiscal 2008-2009 Air France-KLM a raportat o cifra de afaceri de 28 miliarde euro cu pierderi operationale de 129 milioane euro.

Afectat de criza, grupul franco-olandez a suferit o pierdere neta de 814 milioane euro in anul fiscal incheiat in 31 martie, dupa ce in anul precedent afisase un profit de 756 milioane euro.

Air France-KLM, primele pierderi de la infiintare

Air France-KLM, primele pierderi de la infiintare