Potrivit companiei, Blue Air vrea sa includa in contract si o clauza ce ii permite sa plaseze un ordin pentru inca cinci optiuni suplimentare. Astfel, in cazul unei noi comenzi, Blue Air va avea prioritate in ceea ce priveste perioada de livrare, pentru comanda suplimentara de alte cinci avioane.

„Ne aflam in plina negociere cu cei de la Boeing pentru aceasta noua comanda. Am initiat acest proces de reinnoire si de marire a flotei inca de anul trecut”, a declarat Adrian Ionascu, directorul general al Blue Air.

In 2008, Blue Air a semnat un contract de achizitionare a cinci avioane Boeing 737 Next Generation, trei fiind seria 900 ER, iar doua fiind seria 800. Avioanele ce vor intregi flota companiei romanesti vor fi echipate cu Blended Winglets, tehnologie ce imbunatateste consumul de combustibil, reducand considerabil emisiile de noxe, acestea urmand a fi livrate in urmatorii patru ani.

Familia de avioane 737 Next Generation este cea mai avansata din punct de vedere tehnic, in randul avioanelor din aceeasi clasa. Succesul de piata al seriei 737 NG este confirmat de investitorii financiari din domeniul aviatic, care au catalogat in mod constant seria ca fiind preferata datorita potentialului de desfacere foarte larg, eficientei superioare si costurilor de operare reduse.

Compania aeriana romaneasca a inceput, in 2008, operarea pe aeronave de ultima generatie, care au capacitati cuprinse intre 189 si 204 locuri, precum si un grad de eficienta superior.

Blue Air a transportat, in primul trimestru al anului, un numar de 201.000 pasageri, in crestere cu peste 10% fata de perioada similara 2008, cand a inregistrat 182.000 de pasageri.

Blue Air are capital 100% privat romanesc. Pe parcursul anului 2008, peste 1,1milioane pasageri au zburat cu Blue Air, compania inregistrand o cifra de afaceri de 124,1 milioane euro.

Pentru acest an, Blue Air estimeaza un total de 1,7 milioane calatori si o cifra de afaceri de 170 de milioane de euro.

Blue Air: 200.000 de pasageri transportati in T1, in avans cu 10%

Blue Air: 200.000 de pasageri transportati in T1, in avans cu 10%