Astfel, 55,7% dintre respondenti au declarat ca anul acesta, din cauza crizei au fost nevoiti fie sa renunte la concediu (12,3%), fie sa il amane pentru iarna (4,4%) sau in cel mai fericit caz sa aleaga o destinatie mai ieftina (39%).

Doar 15% dintre romani au declarat ca nu au simtit pana acum criza financiara, in timp ce 47% dintre respondenti au declarat ca pana in acest moment au reusit sa nu isi restranga cheltuielile, insa in perioada urmatoare sunt convinsi ca vor fi nevoiti sa renunte la anumite lucruri pentru a reduce cheltuielile.

53% dintre respondenti au declarat ca, de obicei, pentru a-si organiza concediului apeleaza la o agentie de turism, iar 75,76% dintre acestia achizitioneaza pachetul de servicii integral.

Rolul agentiilor de turism este sa ofere servicii personalizate pentru toate bugetele, pentru ca fiecare sa isi poata permite sa mearga in concediu cel putin o data pe an.” a declarat Simona Veteleanu, director general TravelBiz.

TravelBiz Romania activeaza pe piata turismului de afaceri si organizari de evenimente de peste 9 ani.

Agentia ocupa o pozitie de top pe aceasta nisa, in portofoliul sau regasindu-se nume importante de companii nationale si multinationale.

Incepand din anul 2007 compania a dezvoltat si segmentul de turism individual, ca tour operator, atat pe zona de outgoing, cat si pe cea de incoming, precum si segmentul de servicii VIP.