Piata autohtona a turismului de croaziera a avut in primele luni din acest an o valoare de 4 mil.euro, in crestere cu 33% fata de cat a inregistrat in tot anul anterior, a declarat directorul general al companiei de consultanta in afaceri Net Worth Advisory, Luciana Petrescu.
Operatorii autohtoni din turism prezenti pe aceasta piata s-au adaptat crizei economice si au venit cu oferte si programe speciale, de exemplu vouchere, de o anumita valoare, pe baza carora clientul a facut cumparaturi la bordul navei.

"Comparativ cu un alt produs clasic de turism, croazierele ofera turistilor conditiile unui hotel de cinci stele si posibilitatea sa viziteze mai multe locatii, fara sa fie nevoiti sa schimbe locul de cazare sau transportul", a spus Luciana Petrescu, citata de NewsIn.

Majoritatea clientilor, peste 75%, au ales croazierele ieftine si medii, cu preturi cuprinse intre 600 euro si 1.500 euro/per croaziera, fara transport.

Cele mai solicitate destinatii au fost Marea Mediterana, Marea Nordului si coastele Norvegiei. Cei cu venituri superioare au ales Caraibe, America de Nord si America Latina, Africa de Sud sau Oceanul Indian. Potrivit reprezentantului Net Worth Advisory, preferintele clientilor s-au adaptat in functie de "marimea bunzunarului".

Pana la sfarsitul anului este de asteptat ca peste 5.000 de romani sa opteze pentru croaziere. In 2008, piata autohtona a croazierelor s-a dublat fata de 2007, inregistrand o valoare de 3 milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri