Wizz Air, cea mai mare companie aeriana low cost din Romania, a incheiat un contract cu OnBoard Media Group, o companie americana care va furniza servicii de publicitate pe spatarele scaunelor din aeronavele transportatorului.
Primul client al acestei campanii va fi compania britanica O2 cu promotia “Your Country SIM Card”. Toti pasagerii Wizz Air spre Marea Britanie vor beneficia de aceasta promotie, ce va fi anuntata si in revista de la bord, WIZZ Magazine. Insotitorii de zbor Wizz Air vor oferi cartele SIM gratuite pasagerilor de pe cele 19 zboruri ce aterizeaza in fiecare zi in Marea Britanie.

“In contextul actual al economiei mondiale, fiecare linie aeriana este obligata sa genereze venituri suplimentare pentru a mentine tarifele accesibile pentru clienti. Acest program inovator va facilita venituri substantiale din publicitate fara a ne abate de la orientarea pe eficienta operationala” a declarat Abrán György, Chief Commercial Officer of Wizz.

Wizz Air a transportat in primele sase luni ale anului 720.000 de pasageri pe rutele din si catre Romania, in crestere cu 86% fata de perioada similara a anului trecut.

Operatorul low-cost a intrat pe piata din Romania in iulie 2006 si a stabilit prima baza operationala in Bucuresti in iunie 2007 si a doua la Cluj, in mai 2008.

Cea de-a treia baza a fost deschisa la Timisoara in februarie 2009.

Flota companiei este compusa in prezent din 26 de aeronave Airbus A320, ce opereaza de la 11 baze din Polonia, Ungaria, Bulgaria, Romania, Ucraina si Cehia. Cea de-a 11-a baza operationala a fost deschisa la Praga, pe 27 iunie 2009.


Cititi si: Cati bani fac operatorii low-cost din taxarea suplimentara
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri