Chiar daca gradul de ocupare a fost conform targetului initial, in jur de 80%, compania a fost nevoita sa renunte la zborul spre Bucuresti, care nu era unul profitabil.

“Speram ca joint-venture-ul dintre Air France KLM si Delta Airlines sa ne creasca cota de piata in Romania, insa compania a fost nevoita, pe fondul recesiunii, sa redimensioneze zborurile spre anumite destinatii, si a decis sa nu mai zboare in Romania. Competitia pe acesta ruta era una foarte acerba si in aceste conditii tarifele practicate de Delta nu acopereau costurile de operare”, a explicat Alexandru Dobrescu directorul pentru Romania al Air France KLM.

Delta Air Lines a intrat pe piata locala in iunie 2007 dupa o pauza de aproape zece ani.

Operatorul american a devenit cea mai mare companie aeriana din lume dupa ce a achizitionat Northwest in 2008.

Delta Airlines negociaza preluarea unei participatii minoritare in cadrul Japan Airlines Corp, in incercarea de a-si extinde operatiunile pe piata asiatica.

Delta Air Lines ar urma sa plateasca 500 milioane dolari pentru pachetul de actiuni.