De asemenea, suprafata ocupata a crescut cu 43% fata de editia din 2008.

Gradul de internationalizare (numarul companiilor straine prezente) a crescut cu 5% fata de editia de primavara 2009. La aceasta editie au participat expozanti din: Austria, Bulgaria, Egipt, Germania, Grecia, India, Israel, Italia, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Slovacia, Turcia si Ungaria.

Editia de toamna a Targului de Turism al Romaniei a fost dedicata promovarii turismului romanesc. In cifre acest fapt se traduce prin alocarea a 60% din spatiul expozitional turismului in Romania. Tema centrala a expozitiei dezvoltata impreuna cu Ministerul Turismului si sub patronajul acestuia a fost „Iarna in Maramures”.

Astfel, participarea expozantilor care au avut prezentari de oferte turistice exclusiv in Romania a fost subventionata integral (100%) de catre Ministerul Turismului, Camerele de Comert din Romania si Romexpo iar companiile romanesti expozante care au avut oferte de turism integrate (turism intern si extern) au avut parte de o subventionare a tarifului de participare de 75%.

Romexpo este liderul industriei romanesti de targuri si expozitii, cu o experienta de peste 35 de ani.

In 1974 se infiinteaza, in cadrul Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, Intreprinderea de Targuri si Expozitii, care in 1991 devine Romexpo S.A., societate pe actiuni cu capital privat, actionarul majoritar fiind Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

Principalele activitati ale Romexpo sunt organizarea de targuri, expozitii si evenimente.

Cititi si: Vacante de criza - Preturi cu pana la 30% mai mici

Vacante de criza - Preturi cu pana la 30% mai mici

Vacante de criza - Preturi cu pana la 30% mai mici