Avand in vedere reducerea tarifelor, compania estimeaza vanzarea integrala a sejururilor pentru Revelion, iar pentru anumite destinatii cum ar fi Dubai-ul chiar suplimentare locurilor. “„Clientii sunt foarte atenti la costuri in aceasta perioada si este normal sa fie asa daca ne gandim la nesiguranta vremurilor pe care le traversam. Acesta este motivul pentru care suntem permanent receptivi la cerintele pietei si ne adaptam permanent acesteia. ” a declarat Simona Veteleanu (foto), director general TravelBiz.

Top 10 cele mai ieftine sejururi interne pentru Revelion

Agentia de turism TravelBiz a raportat o cifra de afaceri de 3,2 milioane euro, in crestere cu 5% fata de perioada similara a anului 2008.

Evolutia pozitiva a companiei s-a datorat mai multor factori precum: adoptarea unei noi strategii de comunicare incepand cu luna mai a acestui an, diversificarea serviciilor oferite clientilor, concentrarea pe cresterea continua a calitatii serviciilor oferite, dar si dezvoltarea proiectelor novatoare.

Astfel in luna iunie, compania a lansat site-ul de ticketing www.flybiz.ro. Lansarea acestuia, dar si orientarea agentiei catre turismul individual, a dus la o crestere a vanzarilor de bilete de avion si o consolidare a cifrei de afaceri.

Daca in 2008 vanzarile de bilete de avion reprezentau aproximativ 50% din cifra de afaceri a companiei, anul acesta a crescut pana la 60% si compania isi doreste mentinerea acestui nivel pana la finalul anului.

„Primele 9 luni ale anului 2009 au fost extrem de dificile si foarte aglomerate pentru ca ne-am propus lucruri indraznete. Cei care au avut si au in continuare de castigat din aceasta situatie sunt clientii - criza va reusi sa „cearna” agentiile de turism de pe piata, astfel incat sa ramana doar cele care ofera servicii de calitate la preturi competitive.” a mai declarat Simona Veteleanu.

In plina criza, TravelBiz a vandut un sejur cat un apartament in Berceni

„Am investit in promovare aproape 200.000 euro si am lansat proiecte noi: un blog si un program subventionat de Uniunea Europeana - programul Travel Senior. Toate aceste actiuni ne-au apropiat foarte mult de targetul propus: acela de a creste cu 10% pe segmentul de clienti individuali.” a continuat sefa TravelBiz.

TravelBiz Romania activeaza pe piata turismului de afaceri si organizari de evenimente de 8 ani. Compania are in prezent 20 de angajati. “Nu am redus nici numarul de angajati, nici salariile ca metoda de reducere a costurilor deoarece in aceasta perioada ai nevoie de personal cat mai motivat”, mai spune sefa TravelBiz.

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 5 milioane de euro in 2008, iar pentru 2009 mizeaza pe o crestere pana la 10%.

Top 10 cele mai ieftine sejururi interne pentru Revelion

Top 10 cele mai ieftine sejururi interne pentru Revelion