“Cafenelele si restaurantele sunt focusul nostru principal in ultima vreme datorita posibilitatilor de autofinantare si a faptului ca reprezinta investitii medii, sustinanad dinamismul pietei. Din cauza blocarii investitiilor, marile hoteluri au devenit un target secundar, iar atentia noastra se indreapta spre zona de restaurante si cafenele. Acest lucru nu este doar o caracteristica a spatiului autohton. Si in piete similare, cum e Polonia, restaurantele au 80% market share din piata HoReCa”, declara Raluca Milin, fondatorul companiei Sensio.
Desi este o piata business to business serviciile sunt in primul rand evaluate de consumatorul final, clientul de cafenea si restaurant. Cu toate acestea antreprenorii romani din zona HoReCa au nevoie de servicii specifice si accesibile. De aceea, Sensio, prin pozitionare pe piata, vine si in intampinarea eficientei pe care si-o doresc antreprenorii. Serviciile de consultanta in mobilare au marele merit de a evidentia potentialul unei locatii cu o investitie minima.
Astfel, ingredientele cheie ale unei locatii de succes sunt in primul rand locatia si accesibilitatea, sustinute de unicitatea conceptului de hospitality business. Urmand acest trend, piata de amenajare si design profesional devine un domeniu complex, si nu iti mai poti permite sa nu dai maximul de atentie produsului pe care clientul final il vede, il simte. De aceea, spatiul trebuie sa aiba o identitate care sa se autosustina, identitate de care depind unicitatea si functionalitatea sa.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: