In Bucuresti tot ce e nou in targ locatii cu servicii premium din zona de leisure, adica majoritatea investitiilor serioase HoReCa, poarta amprenta Sensio. Intr-un cadru atipic de business, o companie tanara cum este Sensio isi revendica bugete pentru ultimele proiecte, ce se surclaseaza la aproximativ 100000 euro.

Proaspat lansate, corp comun cu investitiile in complexul AFI PALACE COTROCENI, restaurantul Restaurantul Azzuro - Il Veneziano, Rogge Cafe, si High Heels completeaza ultima serie ai clientilor Sensio, alaturi de restaurantul Casa di David, Rue du Pain din Piata Floreasca, Boutique du Pain de langa Union Center, si restaurantul Casa di Luigi din Esplanada Orhideea, toate realizate in ultimele saptamani.

“Cafenelele si restaurantele sunt focusul nostru principal in ultima vreme datorita posibilitatilor de autofinantare si a faptului ca reprezinta investitii medii, sustinanad dinamismul pietei. Din cauza blocarii investitiilor, marile hoteluri au devenit un target secundar, iar atentia noastra se indreapta spre zona de restaurante si cafenele. Acest lucru nu este doar o caracteristica a spatiului autohton. Si in piete similare, cum e Polonia, restaurantele au 80% market share din piata HoReCa”, declara Raluca Milin, fondatorul companiei Sensio.

Desi este o piata business to business serviciile sunt in primul rand evaluate de consumatorul final, clientul de cafenea si restaurant. Cu toate acestea antreprenorii romani din zona HoReCa au nevoie de servicii specifice si accesibile. De aceea, Sensio, prin pozitionare pe piata, vine si in intampinarea eficientei pe care si-o doresc antreprenorii. Serviciile de consultanta in mobilare au marele merit de a evidentia potentialul unei locatii cu o investitie minima.

Astfel, ingredientele cheie ale unei locatii de succes sunt in primul rand locatia si accesibilitatea, sustinute de unicitatea conceptului de hospitality business. Urmand acest trend, piata de amenajare si design profesional devine un domeniu complex, si nu iti mai poti permite sa nu dai maximul de atentie produsului pe care clientul final il vede, il simte. De aceea, spatiul trebuie sa aiba o identitate care sa se autosustina, identitate de care depind unicitatea si functionalitatea sa.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri