Ne-am propus sa crestem cu 10% pana la finalul anului trecut, insa 2009 a fost un an atipic din toate punctele de vedere. De regula, finalul de an reprezinta o crestere semnificativa a veniturilor, insa 2009 a fost altfel. Nu am reusit sa crestem decat cu 5%", a declarat Simona Veteleanu (foto), director general TravelBiz.

Pentru 2010, compania si-a stabilit drept obiectiv cresterea cu 8%-10% a cifrei de afaceri in comparatie cu 2009 si consolidarea segmentului de clienti individuali

In 2009, desi pachetele de revelion au fost mai ieftine cu 10%-30% (in functie de destinatie), s-au vandut mai prost decat anul trecut (cu aproape 20%).

Pe de alta parte, pachetele de ski pentru lunile ianuarie-feburarie 2010 au fost bine primite de clienti si vanzarile au inceput inca din luna noiembrie 2009. Pana la finalul lui 2009, TravelBiz a vandut pachete la ski cu 15-20% mai multe decat in anii trecuti.

"Daca ma uit in urma, noi ne-am mentinut trendul ascendent - in conditiile in care un numar mare de agentii de turism au fost inchise si un numar si mai mare nu a reusit sa creasca. Intr-o astfel de perioada in care toti se gandesc cum sa reduca salarii sau personal, la noi in agentie au venit 5 colegi noi. 2009 a fost, cred, cel mai greu an de cand am deschis agentia (din anul 2000)", a mai spus Simona Veteleanu.

TravelBiz Romania activeaza pe piata turismului de afaceri si organizari de evenimente de peste 9 ani.

Incepand din 2007, compania a dezvoltat si segmentul de turism individual, ca tour operator, atat pe zona de outgoing, cat si pe cea de incoming, precum si segmentul de servicii VIP.

Compania are in prezent 20 de angajati.