Lucrarile vor dura 30 de luni si vor incepe cu modernizarea infrastructurii aeroportuare.

“Initial, lucrarile ar fi trebuit sa inceapa in luna iulie a anului trecut, insa, din cauza legislatiei deficitare din Romania, acestea au fost amanate”, a afirmat George Mucibabici, presedinte Deloitte Romania, firma de consultanta partenera operatorului pe acest proiect.

Din totalul celor 45 de milioane de euro care vor fi investiti in modernizarea aeroportului, in jur de 20 de milioane vor fi alocati catre modernizarea pistei, care va fi adusa la standarde europene.

“Proiectul de modernizare consta in construirea unui terminal cu o capacitate minima de 450 de pasageri pe ora”, a declarat Adrian Ionascu (foto), director general al Blue Air.

Bacaul este ce-a de-a doua baza de operare interna pentru Blue Air, compania operand in prezent curse catre Londra, Milano, Roma, Torino si Bologna.

In 2009, peste 250.000 de pasageri au zburat cu Blue Air de pe aeroportul din Bacau, iar pentru acest an compania estimeaza un avans de la pana la 300.000 de pasageri, comparativ cu anul trecut.

La constructia aeroportului vor participa mai multe firme de constructii, printre care si Romstrade, firma detinuta de Nelu Iordache, proprietarul BlueAir.

Grupul Romstrade, format din sapte firme, controlat de omul de afaceri Nelu Iordache, a raportat o cifra de afaceri de circa 500 milioane euro, in 2009, in crestere cu 25% fata de 2008, cand a avut afaceri de 400 milioane euro.

Compania aeriana low-cost Blue Air a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 140-150 milioane euro, in crestere cu 20% fata de anul 2008, dar sub estimarile initiale de 170 milioane euro.

Grupul Romstrade, detinut de Nelu Iordache, a ajuns la un business de 500 mil. euro in 2009

Grupul Romstrade, detinut de Nelu Iordache, a ajuns la un business...