Agentia se alatura astfel unei retele globale de parteneri, Egencia Global Alliance, reprezentata in 24 de tari si care deserveste nevoile de calatorie ale clientilor corporatii cu prezenta multinationala.

"Parteneriatul Accent Travel & Events cu Egencia reprezinta recunoasterea expertizei companiei noastre in domeniul serviciilor de corporate travel, rezultat al experientei de 10 ani in domeniu pe piata Romania, si o etapa strategica in consolidarea pozitiei noastre pe segmentul corporate”, a declarat Lucian Boronea, director general Accent Travel & Events.

Infiintata in 1999, agentia Accent Travel & Events ofera un pachet complex de servicii turistice: ticketing, cazari interne si externe, pachete leisure, organzari de evenimente si programe incentive.

"Pentru noi va insemna adoptarea unui set de instrumente si standarde la nivel de alianta, similare celor livrate de cele mai mari companii de travel management din lume si, nu in ultimul rand, cresterea portofoliului de clienti corporatii ai agentiei noastre”, mai explica Boronea.

In portofoliul de clienti corporate se numara in prezent OMV Petrom, Orange, Carrefour, Realitatea-Catavencu, MKB Romexterra Bank. Circa 80% din cifra de afaceri a companiei provine din segmentul corporate.

Compania are sediul central in Bucuresti si doua puncte de lucru secundare, in Bucuresti si Ploiesti.

In 2009, cifra de afaceri a agentiei a fost de 61 milioane lei, in scadere cu 25% fata de cele 81 de milioane de lei raportate in 2008. "Pentru anul acesta estimam o crestere de 15% cifrei de afaceri", a mai spus directorul general al agentiei.