Conform Master Planului pentru Turism, Germania este cea mai importanta piata, pe care Romania ar trebui sa-si concentreze eforturile de promovare, in vederea cresterii numarului de turisti straini in Romania.
Germania reprezinta piata sursa pentru majoritatea destinatiilor de vacanta.
Conform unui studiu realizat de compania de asigurari Europ Assisstance, turistii germani sunt mai putin influentati de criza, comparativ cu alti turisti europeni.
Romania este prezenta la ITB Berlin cu stand national inca din anul 1970. In urma participarii Romaniei la editia de anul trecut si in urma unor eforturi sustinute ale ministerului, Romania a reaparut in paginile catalogului TUI 2010, marcand astfel revenirea celui mai mare tour-operator german pe piata romaneasca.
De asemenea, anul trecut, ofertele turistice romanesti au fost incluse in cataloagele pentru 2010 ale altor mari tour-operatori germani, precum Dertour, ITS si Messerschmidt.
ITB este cel mai mare targ de turism din lume, cu o suprafata de 160.000 m.p. si 178.971 de vizitatori, dintre care 110.857 sunt vizitatori de specialitate. In acest sens, evenimentul isi confirma importanta si rezonanta pe piata nationala si internationala prin diversitatea si cresterea numarului de operatori din sector, ramanand in continuare o manifestare de imagine, ce reprezinta vitrina ofertei turistice unde sunt expuse produsele cu adevarat importante.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: