Modificarile au fost generate de lucrarile de optimizare si modernizare ce se desfasoara pe Aeroportul Otopeni.

Ca urmare a modificarilor implementate, biroul de ticketing Carpatair, precum si desk-urile de check-in Carpatair pentru toate cursele interne si externe vor fi transferate de la Plecari Interne la Plecari Internationale. Controlul de securitate al bagajelor de cala se va realiza de asemenea in Terminalul Plecari Internationale.

La Terminalul de Plecari Interne se va realiza numai controlul de securitate al pasagerilor si bagajelor de mana, precum si imbarcarea pasagerilor pentru zborurile interne.

Transferul pasagerilor intre cele 2 terminale va fi semnalizat corespunzator.

In urma acestor modificari, timpul minim de conexiune al zborurilor Carpatair va fi de 35 minute pentru cursele care vin din Timisoara si pleaca spre Ancona si Bari si de minim 45 de minute pentru conexiuni cu alte companii aeriene.

Carpatair este cea mai mare companie aeriana regionala din Europa de Sud-Est (opereaza in principal pe piete regionale de nisa). In urma aplicarii cu succes a conceptului “hub&spoke” (nod de transport aerian prin care pasagerilor li se ofera conexiuni de zbor pe toata reteaua de destinatii ale unui operator), Carpatair a reusit sa dezvolte la Timisoara cel mai performant hub aerian din Romania.

Carpatair este compania aeriana din Romania cu cea mai mare frecventa de zbor intre Romania si Italia, operand cel mai mare numar de zboruri regulate in Italia. Luand in considerare orarul de vara anuntat numarul zborurilor spre Italia ajunge la 110 zboruri one-way (55 cu retur) pe saptamana. Numarul total al zborurilor regulate operate de companie ajunge astfel la 280/saptamana, spre 30 de destinatii si 6 tari.