Pana in prezent, ambele linii aeriene au avut propriul program de fidelizare destinat acestui segment.

Astfel, in calitate de membru al programului BlueBiz, firma acumuleaza Blue Credits de fiecare data cand unul din angajatii sai calatoreste cu Air France sau KLM. Blue Credits sunt valabile intre 24 si 36 de luni si sunt acordate in functie de ruta si clasa. Pentru creditarea punctelor Blue Credits in contul sau, firma trebuie doar sa prezinte numarul sau de cont BlueBiz la momentul rezervarii.

In plus, membrii Flying Blue, programul de fidelizare individual al Air France si KLM, continua sa acumuleze mile cand calatoresc cu Air France si KLM.

Punctele Blue Credits pot fi transformate in bilete Premiu (bilete gratuite) si sau pot fi folosite pentru trecerea la o clasa superioara pentru orice destinatie din reteaua globala Air Frace KLM, conform unui barem simplu: 1 Blue Credit este egal cu 1 euro. Firma poate oferi biletul-premiu oricarui angajat al societatii.

Inscrierea in program este gratuita, fara a fi conditionata de efectuarea unui numar minim de calatorii. Calitatea de membru este valabila pe o perioada de minimum 2 ani si se prelungeste automat atata timp cat angajatii firmei continua sa calatoreasca.

„Intreprinderile mici si mijlocii doresc un program de Beneficii Corporative usor de utilizat, care sa le permita sa faca economii suplimentare din bugetul pentru deplasari. Prin dezvoltarea unui program nou elaborat pe baza celor mai bune caracteristici ale fostelor programe Air France si KLM care functionau separat, grupul ofera firmelor membre o acoperire extinsa asupra intregii retele de destinatii si asupra partenerilor sai”, a declarat Jean Wieviorka, director corporatii si distributii, Air France KLM.

Toate serviciile oferite membrilor BlueBiz (inscrierea in program, managementul profilului clientului, consultarea si administrarea conturilor si utilizarea premiilor etc) sunt accesibile direct online, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, la www.airfrance.ro si www.klm.ro.