In anul fiscal incheiat la 31 martie, pierderile nete au ajuns la 425 milioane lire sterline (613 milioane dolari), in crestere fata de 358 milioane lire sterline, cat erau in urma cu un an.

Vanzarile au scazut cu 11%, la 7,99 miliarde lire sterline. Eforturile companiei de revenire pe profit au fost impiedicate de norul de cenusa vulcanica care a inchis complet aeroporturile pentru doua saptamani, dar si de neintelegerile cu personalul de bord care ameninta cu intrarea in greva daca disputa legata de salarii nu este rezolvata.

“Revenirea pe profitabilitate necesita schimbari permanente in cadrul companiei. Suntem dezamagiti ca personalul nostru de cabina nu intelege acest lucru. Actualul an financiar va fi foarte dificil, dat fiind inceputul pe care l-a avut”, a declarat Willie Walsh, CEO-ul British Airways.

Scaderea vanzarilor din urma cu un an au fost echilibrate de reducerile de costuri in valoare de un miliard lire sterline. Cheltuielile pentru combustibil au fost reduse cu 597 milioane lire sterline fata de anul anterior, in timp ce pierderile din 2009 au fost mai mici decat estimau analistii.

BA a semnat un acord definitiv de fuziune cu operatorul spaniol Iberia, iar companiile vor sa incheie tranzactia pana la sfarsitul acestui an, a spus CEO-ul companiei. Fuziunea va reduce diferenta fata de rivalii Air France-KLM si Lufthansa.

Norul de cenusa a cauzat pierderi de un miliard euro turismului european

Norul de cenusa a cauzat pierderi de un miliard euro turismului...