Carpatair, compania aeriana cu hub la Timisoara, a inregistrat o crestere de 20% a cifrei de afaceri si de 10% a numarului de pasageri transportati pe zboruri regulate in primul semestru al anului fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Compania a raportat si o crestere de 6% a gradului de ocupare pe primele 6 luni.

„Cresterea inregistrata in prima parte a anului 2010 arata o usoara revenire a industriei aviatice, confirmand in acelasi timp strategia de dezvoltarea a Carpatair in 2010. Pentru al doilea semestru al anului, datorita investitiilor realizate in extinderea bazei operationale din Bucuresti si Craiova prin introducerea de noi curse directe spre Italia, ne asteptam la o imbunatatire a acestor indicatori” declara Paula Ardelean, vicepresedinte marketing & vanzari.

In aceasta prima parte a anului 2010 Carpatair a lansat programul de fidelizare Carpatair Green Club si a introdus optiunea Web Check-in, continuand insa sa asigure si procedura traditionala de check-in direct la aeroport.

Carpatair opereaza in prezent pe 10 aeroporturi interne si 18 aeroporturi externe.

Numarul total al zborurilor regulate operate de companie este de peste 340 de zboruri/saptamana spre 30 de destinatii din 6 tari.

Din 2009 Carpatair a inceput procesul de extindere a operatiunilor in tara prin lansarea de zboruri directe spre Italia din Bucuresti-Otopeni si Craiova.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri