La eveniment vor participa ministrul dezvoltarii regionale si turismului, Elena Udrea, ministrul afacerilor externe, Teodor Bacoschi, si legendele sportului romanesc, Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi.

Cu acest prilej va fi prezentat noul logo si noul slogan sub care Romania va fi promovata ca destinatie turistica in urmatorii ani.

Publicul prezent la lansare va viziona un film de prezentare a tarii noastre ca destinatie turistica si va primi suveniruri inscriptionate cu noul logo, din partea organizatorilor romani.

Din punct de vedere vizual, logoul sub care va fi promovata Romania este unul proaspat, inspirat de unul dintre cele mai puternice simboluri ale poporului roman si in acord cu tendintele mondiale de reorientare spre natura, descoperire, conservare.

Crearea si promovarea brandului turistic al Romaniei, finantate din fonduri europene, prin Programul Operational Regional, fac parte din categoria actiunilor de promovare a potentialului turistic al Romaniei, pentru care sunt alocati 75 milioane de euro pana la finalul anului 2013.

Citeste si:

Obiectivul general al brandului de turism este crearea unei imagini pozitive a Romaniei prin realizarea si afirmarea brandului turistic national, prin cresterea atractivitatii Romaniei in strainatate ca destinatie de turism si indirect de afaceri.

Pentru prima data, Romania va aborda aceasta problema intr-un mod profesionist, pentru a putea raspunde competitiei din domeniu si a se distinge pe plan international.

Dupa lansarea internationala a brandului, urmeaza campania de comunicare si promovare a Romaniei ca destinatie turistica, mergand pe coordonatele date de cercetarea efectuata pe pietele tinta si folosind identitatea vizuala aferenta brandului.