"Noi speram ca acest brand sa atraga atentia asupra Romaniei. Sigur, nimeni nu se asteapta ca un brand turistic sa schimbe dintr-o data soarta turismului romanesc. Nicaieri in lume nu se intampla astfel. Este doar un element in plus, prin care incercam sa convingem turistii straini sa viziteze tara noastra. Mai avem de lucru la infrastructura, si stiti ca noi avem investitii mari in infrastructura de turism, in infrastructura de drumuri, de utilitati, dar niciun produs nu se poate vinde fara sa-l faci cunoscut. Iar noi avem nevoie sa facem Romania cunoscuta", a declarat Elena Udrea, potrivit NewsIn.

Ea a mentionat ca joi este ziua Romaniei la Shanghai si ca se va profita de ocazie pentru cresterea vizibilitatii tarii noastre, acesta fiind un moment "extraordinar" pentru a anunta si prezenta publicului international noul brand turistic al Romaniei.

Ministrul Turismului nu a dorit sa dezvaluie care va fi noul brand turistic si nici noul logo, insa a oferit unele detalii.

Citeste si:

"Este un brand care concentreaza ce are Romania competitiv in acest moment din punct de vedere al turismului. Astazi, Romania se califica pe piata turismului cu natura neatinsa pe care o are, cu traseele culturale, cu turimul activ, cu turismul balnear, cu turismul istoric si religios, dar, in principal, Romania este atractiva cu natura. Natura noastra a reusit sa ramana neatinsa si, din acest punct de vedere, avand in vedere trendul international pe piata turismului, cand toata lumea merge sa faca turism eco, sa traiaca bio in vacanta, avem acest avantaj", a spus Udrea.

De asemenea, Udrea a mentionat ca brandul si logo-ul sunt proaspete. "Arata o tara in care in care elementul naturii este peste tot, usor de descoperit si impresionant, iar sloganul este ca brandul. Adica este unul care in mod cert va reusi sa atraga atentia si curiozitatea turistilor care cauta destinatii de turism in plina natura", a mai spus Udrea.