"La ultimul consiliu de brand, cei de la THR ne-au prezentat mai multe variante de identitati vizuale ale brandului, cu diferite imagini si diferite sloganuri, iar noi am votat-o pe cea actuala, care ni s-a parut cea mai potrivita. Exista, de exemplu, o varianta doar cu «Romania» si fara nicio imagine, alta care avea ca imagine o casuta si alta cu o frunza de stejar", a declarat, potrivit Mediafax, Lucia Morariu.

Morariu, fost secretar de stat in turism si proprietarul agentiei Eximtur, a facut parte din consiliul de brand si a insotit delegatia Romaniei la Shanghai, la lansarea brandului turistic.

Potrivit Luciei Morariu, au fost prezentate mai multe variante de culori si mai multe fonturi ale identitatii vizuale.

Sloganul "explore the carpathian garden" a fost votat de consiliul de brand din peste zece variante propuse de THR, printre care "to be explored", "only for travellers" sau "old country, new emotions".

Citeste si:

"Imediat dupa ce licitatia de creare a brandului a fost castigata de catre THR-TNS, ministerul a constituit Consiliul de Brand, format din reprezentanti ai celor mai importante asociatii din turism, diversi oameni de afaceri, printre care George Copos sau Radu Enache, proprietarul lantului hotelier Continental, plus reprezentanti ai Ministerului Dezvoltarii si ai Ministerului Afacerilor Externe. Consiliul de Brand a avut trei intalniri, unde a fost prezentat stadiul crearii brandului", a adaugat Morariu.

Ea a precizat ca cei mai importanti operatori romani de turism urmeaza sa posteze atat pe site-uri, cat si in cataloage si in materialele de promovare identitatea vizuala a brandului.

Brandul turistic al Romaniei, cu sloganul "explore the Carpathian garden", a fost lansat joi la Shanghai.

Brandul invita la explorarea "gradinii carpatice" in culori vii, predominant nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu. In centrul logoului apare scris "Romania" intr-un font rotund, fiecare litera fiind colorata in doua-trei nuante de verde. Semnul diacritic al literei "a" este colorat cu nuante de galben si portocaliu.

Specialistii in branding despre logoul Romaniei: Comun, imbatranit, eventual plagiat

Specialistii in branding despre logoul Romaniei: Comun, imbatranit, eventual plagiat

Specialistii in branding despre logoul Romaniei: Comun, imbatranit,...