Proprietatile membre Worldhotels se adreseaza unui profil turistic distinct, acela al calatorilor independenti ale caror criterii de selectie sunt gradul inalt de personalizare a serviciilor, culoare locala si un caracter inconfundabil.

Pentru un hotel independent este imposibil sa supravietuiasca fara sa se afilieze unui grup mai mare de hoteluri, care sa ii ofere expertiza si vizibilitate pe pietele internationale”, explica Antony Kuhnen, directorul general al hotelului, cu privire la necesitatea acestei alaturari.

In ceea ce priveste rezultatele pe care le asteapta in urma acestui demers, Kuhnen spune ca isi propune ca peste o perioada de un an, rata de ocupare a hotelului sa fie de 58%, iar 20% din aceasta valoare sa fie furnizata de sistemul de rezervari online propus de Worldhotels.

Worldhotels este un sistem de rezervari complet integrat si beneficiaza de tehnologii care asigura rate parity in toate sistemele de rezervari si GDS conectate la Worldhotels. Epoque Hotel va beneficia astfel de expunere totala in peste 100 de sisteme active in industria ospitalitatii.

De asemenea, grupul va furniza hotelului o gama larga de servicii de vanzari, marketing, distributie, vizibilitate international si traininguri. Toate acestea, in urma platii unui mix de taxe fixe si variabile, iar contractual incheiat intre cele doua parti este de cinci ani.

Citeste si:

Procesul de selectie a hotelurilor incepe cu o cerere pe care acesta o trimite reprezentantilor Worldhotels, dupa care, in eventualitatea in care datele generale se incadreaza in tiparele noastre, initiem un dialog. Urmeaza apoi o analiza amanuntita in care se urmaresc peste 100 de criterii, iar pana la semnarea contractului poate trece si o perioada de un an de negocieri”, explica Heike Hoerdemann, director de dezvoltare Worldhotels pentru Europa Centrala.

De asemenea, ea spune ca a mai primit cinci astfel de cereri din Romania, una de la un hotel din Capitala, iar celelalte din provincie, insa discutiile sunt inca in stadiu incipient.

Printre strategiile pe care Heike Hoerdemann le-a propus celor de la Epoque se numara targetarea turistilor din tarile nordice si tarile vecine, dar si Germania si Italia, corelarea targhetarilor cu orarul zborurilor si promovarea atat in randul clientilor care calatoresc pentru afaceri, cat si a celor care vad Bucurestiul ca pe o destinatie de week-end.

Citeste si articolul Investitie de 8 mil. euro intr-un hotel boutique din Capitala. Vezi cum arata noua locatie

Investitie de 8 mil. euro intr-un hotel boutique din Capitala. Vezi cum arata noua locatie

Investitie de 8 mil. euro intr-un hotel boutique din Capitala. Vezi...