Finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, axa 5, operatiunea "Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national", a anuntat institutia.

"Firmele participante la licitatie trebuie sa ofere solutii pentru realizarea diferitelor tipuri de evenimente cum ar fi: masa rotunda, workshop, gale, seri romanesti, evenimente de tipul road - show, conferinte, congrese, seminarii, burse si forum-uri de turism, expozitii foto, alte tipuri de evenimente (culturale, gastronomice, de imagine cu rol in cresterea circulatiei turistice in Romania sau cu impact in cresterea notorietatii Romaniei ca destinatie turistica), fiecare dintre acestea avand cerinte specifice", se arata intr-un comunicat al institutiei.

Apoi, firma cistigatoare va amenaja spatiile pentru desfasurarea evenimentelor, va realiza obiectele promotionale, va asigura intrega logistica a evenimentelor, transportul, serviciul de catering precum si serviciile hoteliere.

Contractul va fi atribuit prin licitatie dechisa, criteriul fiind cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic. Durata contractului este de un an calendaristic de la data semnarii de catre ambele parti.