Carpatair, compania aeriana full-service cu hub la Timisoara, a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri de 74 milioane euro, in crestere cu aprox. 14% fata de anul 2009.
Numarul de pasageri transportati pe zboruri regulate in 2010 a fost cu 13% mai mare fata de anul 2009, iar gradul de ocupare cu 6,5%.

Anul trecut, Carpatair a adaugat 2 noi baze operationale (Craiova si Bacau) la cele doua traditionale (Timisoara si Bucuresti). In paralel, compania a introdus 6 noi destinatii, crescand cu 14 % numarul total al zborurilor operate in 2010.

“Un alt pas important realizat in 2010 a fost intrarea in operare cu zborurile Bucuresti - Milano pe Aeroportul Linate din Milano”, a precizat Paula Ardelean, vice-presedinte Marketing & Vanzari.

Cu noile rute introduse in 2010 Carpatair isi consolideaza pozitia pe relatia Italia, fiind compania cu cele mai multe frecvente de zbor/saptamana (152 zboruri one-way - 76 frecvente) si cu cele mai multe destinatii operate in Italia (9 destinatii).

La inceputul anului 2011, Carpatair a intrat puternic pe segmentul turismului de vacanta, lansand pachete City Breaks personalizate pentru 10 destinatii operate in Italia, Grecia si Germania. Noul serviciu Carpatair asigura clientilor transport dus-intors si 3 nopti de cazare la hoteluri de 3 si 4 stele (mic-dejun inclus) si, aditional, asistenta gratuita in configurarea pachetelor personalizate.

Infiintata in 1999, Carpatair opereaza in prezent pe 10 aeroporturi interne si 18 aeroporturi externe. Numarul total al zborurilor regulate operate de companie este de peste 360 de zboruri/saptamana spre 30 de destinatii din 6 tari.

Incepand din anul 2000 Carpatair a dezvoltat la Timisoara cel mai performant hub aerian din Romania. Din 2009 Carpatair a inceput procesul de extindere a operatiunilor in tara prin lansarea de zboruri directe spre Italia din Bucuresti-Otopeni si Craiova.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri