Potrivit reprezentantilor Frisbo, orice investitor intr-un start-up de e-commerce stie ca va avea de investit in constructia si promovarea magazinului sau online si isi va aloca cea mai mare parte a bugetului in aceasta directie. Insa costurile cele mai putin evidente, de care depinde evolutia eficienta a business-ului, sunt cele de operare efectiva a magazinului online. Acestea pot varia pentru un start-up de la minim 10% pana la 30% din cifra de afaceri.

„Cineva trebuie sa coordoneze aparitia optima a produselor pe site, de la imagini pana la informatiile de produs, sa opereze promotii pe site, newslettere sau cuplaje de produse. Pe langa acestea, partea cu adevarat nevazuta este preluarea efectiva a comenzilor, procesarea lor, facturarea, depozitarea, impachetarea, livrarea, retururile sau plangerile. Toate acestea presupun procese elaborate, spatiu, angajati, sisteme software, iar pe masura ce magazinul online ia amploare, ele vor trebui scalate in consecinta”, declara Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.

Potrivit acestuia, avantajul utilizarii unui serviciu de e-fulfillment este ca transforma costurile operationale indirecte, precum depozitarea, preluarea comenzilor, gestiunea marfii, facturarea, impachetarea, livrarea sau chiar gestionarea site-ului intr-un cost direct, legat de numarul de comenzi realizate si de cantitatea de marfa aflata in stoc.

„Astfel dispar costurile cu chiria, salarii, achizitionarea unui software specific, iar startup-ul se concentreaza pe site, produse, preturi, promovare. Frisbo isi propune sa inlocuiasca costul operational de minim 10% din cifra de afaceri cu un cost direct de cel mult jumatate din acesta”, afirma Colceriu.