Site-urile de reduceri au cunoscut un boom in anul 2012 cand existau, in perioada de varf, peste 100 de astfel de proiecte. In doar cateva luni insa, business-ul s-a erodat – in parte din cauza unor oferte care nu prea variau -, ajungandu-se ca in 2013 mare parte din jucatori sa anunte pierderi si sa isi restranga activitatea.

Candva "Mecca Internetului", site-urile de reduceri, pe minus colectiv

Candva "Mecca Internetului", site-urile de reduceri, pe minus colectiv

In acest context, trei jucatori care fac acelasi lucru – agrega oferte ale site-urilor de reduceri erau prea multi. Redutti.ro a facut pasul si a achizitionat, la un pret care nu a fost facut public, concurentii directi Adulmec.ro si CautaReduceri.ro (acesta din urma fiind cumparat in 2012 de catre Adulmec – n.r.). Discutiile intre entitati au inceput din luna mai a anului trecut.

EXCLUSIV: Adulmec.ro "da lovitura" pe piata reducerilor si achizitioneaza CautaReduceri.ro

EXCLUSIV: Adulmec.ro "da lovitura" pe piata reducerilor si...

"Activele preluate prin aceasta tranzactie depasesc 500.000 dolari in investitii directe realizate in ultimii 2 ani. Americanii de la Adulmec au facut foarte multe lucruri bune in Romania, insa viziunea noastra e reiesit dominanta", spune Andrei Stefan, CEO la Redutti.

Citeste si:

Volumul de vanzari nu a mai scazut semnificativ fata de 2013 in prima perioada a anului curent, subliniaza el. Astfel, conform monitorizarilor Daily Deals Dashboard,serviciul de monitorizare a pietei de reduceri, dezvoltat de Redutti.ro, veniturile din 2011 pana in 2014 pe primele trimestre arata astfel:

  • T1/2011: 8.408.562 lei
  • T1/2012: 28.457.978 lei
  • T1/2013: 22.718.625 lei
  • T1/2014: 19.358.052 lei

In prezent sunt promovate prin cele trei agregatoare 24 de site-uri, aproape un sfert fata de acum circa doi ani si jumatate. "Primim saptamanal cereri de listare pentru noi site-uri, dar nu incepem o colaborare decat dupa ce verificam ca noul partener are toate procesele bine puse la punct", subliniaza Andrei Stefan.

"Ca model de business, vom face in continuare ce stim stim cel mai bine: indexarea tuturor ofertelor din Romania si distribuirea personalizata a acestora catre cei peste 600.000 de cumparatori online din baza noastra de date. Vom activa de asemenea avantaje financiare suplimentare comunitatii noastre, avantaje ce devin posibile odata ce avem aceasta masa critica de utilizatori", mai spune el.

Cum ti se pare miscarea Redutti? Dar piata reducerilor colective? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.