eMag.ro incepe sa vanda si alimente, articole sportive, articole vestimentare si accesorii auto, a anuntat luni compania. Prima intrare va avea loc in urmatoarele doua luni, incepand sa vanda accesorii auto.

"Suntem in discutii in prezent cu retaileri de alimente, insa nu putem divulga care sunt acestia", a declarat Iulian Stanciu, general manager al eMag. wall-street.ro scria in iunie 2013 ca este posibil un parteneriat intre eMag si Mega Image. Acest lucru devine din ce in ce mai probabil, mai ales ca Mega Image va deschide in curand un magazin online propriu.

Intrarea pe segmentul de alimente se va face "in trepte" si personalizat, in functie de regiune a tarii. "Vom livra la nivel national produse neperisabile si punctual, pe cartiere si orase, produse congelate si fresh", detaliaza Stanciu.

In ceea ce priveste data intrarii pe articole sportive, seful eMag spune ca va rata inceputul campionatului mondial dar "speram sa prindem macar finala!".

"Fiecare segment nou pe care vom intra va fi personalizat - atat ca servicii, cat si ca design. De exemplu, pentru fashion, o piata de trei ori mai mare decat electroIT-ul, vom realiza un studio propriu, pentru fotografii si prezentari de foarte inalta calitate. Pentru carte, nu vom accepta 30 de zile retur, cum facem la majoritatea altor produse", detaliaza Stanciu.

Venituri in crestere accelerata

Retailerul se asteapta ca in acest an veniturile sa creasca cu 40% fata de anul trecut, pana la 262 mil. euro. De asemenea compania mentioneaza ca pana la finalul anului tintesc locul 1 pe piata din Ungaria cu o cota de piata de 35%. In prezent, eMag are o cota de piata de 10% in Ungaria, tara in care a intrat in toamna anului trecut. Compania este deja lider de piata in Bulgaria cu o cota de piata de 60%, la un an si jumatate de la intrarea pe piata.

Compania a anuntat ca pentru 2014 sunt in plan investitii totale de 11,5 mil. euro. In 2013, compania a fost pe profit operational, insa investitiile derulate au determinat ca rezultatul net sa fie pe minus. eMag estimeaza ca va ajunge la 1000 de angajati in 2014, fata de 772 la finalul lui 2013.

Retailerul va intra acest an intr-o noua tara, insa nu a oferit informatii suplimentare. "Jucatorii din regiune sunt cu ochii pe noi si nu am dori sa le oferim un avantaj «gratuit» oferind dinainte aceasta informatie".

Gandire pe termen lung

Actionarul companiei a subliniat ca in prezent nu exista planuri pentru o listare la bursa sau vanzare a companiei. "Ne permitem sa gandim pe termen lung si foarte lung, chiar si pe 10 ani de zile in fata, iar Naspers se aliniaza perfect cu aceasta gandire", a spus Stanciu.

Compania isi mentine afirmatia conform careia urmareste sa atinga afaceri de 1 miliard de euro in urmatorii patru ani.

Seful eMag.ro a mentionat in cadrul ecomTeam, eveniment organizat de wall-street.ro la inceputul lunii aprilie ca este interesat si de categoria auto, care ar putea fi lansata in urmatoarele 3 luni.

Pana la finalul anului eMag.ro vrea sa creasca si numarul de vendori de pe MarketPlace.eMag.ro are in prezent 23 de vendori in MarketPlace, media de noi intrari ajungand in 2015 la 5 pe luna, iar pana la finalul anului compania estimeaza ca va avea chiar si un vendor nou pe zi, a spus Iulian Stanciu, seful celui mai mare magazin online din Romania. “Nu mai suntem un magazin online, suntem un mall si avem traficul cat al primelor 10 malluri din Romania adunate. Exceptand sarbatorile si Black Friday avem momente cand avem peste 20.000 de oameni simultan pe site”, a explicat Stanciu, in cadrul ecomTeam.

Principalii concurenti ai companiei sunt Altex, Domo, dar si EvoMag.ro, Cel.ro sau PCGarage.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri