Denumit "#AmazonCart" in Statele Unite si "#AmazonBasket" in Marea Britanie - cele doua tari in care functia este disponibila -, sistemul face legatura intre contul de Twitter si cel de Amazon al utilizatorului.

"Este foarte simplu. Cand un client citeste un mesaj al artistului sau preferat, al unui expert, al unei marci sau al unui prieten, ce contine un link spre un produs de pe Amazon.com, ii va fi suficient sa adauge « #AmazonCart» in raspunsul sau de pe Twitter pentru ca produsul in cauza sa se adauge in cosul sau de cumparaturi de pe Amazon", a explicat Julie Law, purtatoare de cuvant a acestui distribuitor online, intr-un comunicat. Apoi, utilizatorul trebuie doar sa isi plateasca achizitia facuta pe Amazon.

"Stim ca descoperirea de produse si de servicii pe Twitter reprezinta ceva natural si abia asteptam sa facem ca totul sa devina mai usor pentru utilizatorii nostri", a declarat la randul sau Will Stickney, purtator de cuvant al platformei Twitter.

Termenii financiari ai acestui acord incheiat de cele doua companii online nu au fost divulgati.