Investitia lui Frunzetti vine dupa ce in toamna anului trecut antreprenorul online a vandut Floria.ro catre Zurich Broker.

La data anuntului vanzarii Floria.ro, Frunzetti a declarat ca va ramane consultant in businessul Floria.ro.

TRANZACTIE: Floria.ro, preluata de Zurich Broker. Ce urmeaza pentru floraria online?

TRANZACTIE: Floria.ro, preluata de Zurich Broker. Ce urmeaza pentru...

"Discutiile cu Rares Banescu, fondatorul Retargeting.ro, au inceput la finalului anului 2013. Mi se pare un proiect foarte util, practic, pentru cresterea ROI-ului si a ratelor de conversie ale magazinelor online, asa ca am decis sa investesc", spune Frunzetti.

Citeste si:

In prezent, Retargeting are 10 angajati, urmand ca numarul acestora sa creasca organic, in functie de numarul de clienti ai startup-ului lansat anul trecut. Investitia va fi directionata catre extinderea internationala (mare parte) si a dezvoltarii software-ului din spatele serviciului.

Frunzetii va fi activ in zona de dezvoltare internationala a proiectului si de "fine tuning" - descoperirea de elemente care ar putea creste ratele de conversii ale magazinelor online, "extrem de mici in prezent - de circa 1%", spune el.

Pretul serviciilor Retargeting variaza de la circa 200 de euro/luna pana la mii de euro, in functie de traficul magazinului si a abonatilor la newslettere.