Nou formata entitate are birouri deschise in Londra, Bath, Welwyn Garden City, Paris, New York si Vancouver, avand 7 milioane de consumatori inregistrati pentru serviciile sale mobile si proceseaza plati in valoare de aproximativ 5 miliarde de lire sterline anual.

PayPoint permite efectuarea de plati in numerar prin reteaua sa de 36.000 de puncte de plata in retail din Marea Britanie, Irlanda si Romania.

Printre primele metode de utilizare ale noilor servicii integrate se numara cea pentru Contoarele Inteligente de energie sau gaz din Marea Britanie.

Un studiu efectuat pentru Grupul PayPoint releva faptul ca un numar din ce in ce mai mare de consumatori solicita metode diversificate pentru efectuarea platilor. Cercetarea efectuata de Centre for Economics and Business Research (CEBR) a aratat ca platile non-card non-cash (ce includ platile de pe dispozitive mobile) vor creste de la 9.3% din totalul tranzactiilor in momentul de fata, la 19.6% pana in 2019 si comerciantii vor avea de castigat daca accepta metodele de plata preferate de consumatori, in loc sa restrictioneze aceste canale.

Citeste si:

Studiul a aratat ca cea mai puternica preferinta pentru cumparaturile de pe dispozitive mobile o au tinerii, insa nu numai acestia. O treime din cei cu varsta cuprinsa intre 18 si 30 de ani au cumparat bunuri si servicii folosind un dispozitiv mobil dupa ce au vazut o oferta sau o reclama. Totodata, aproximativ o cincime din consumatorii cu varste de peste 55 de ani au declarat ca ar face cumparaturi cu ajutorul unui dispozitiv mobil.

Scot Corfe, managing economist, CEBR, a adaugat: “Companiile nu isi mai permit sa limiteze optiunile de plata disponibile consumatorilor. Studiul nostru a demonstrat faptul ca, indiferent de varsta sau experiente, oamenii vor sa faca plati rapid si simplu si vor cumpara din alta parte daca nu le sunt satisfacute asteptarile”.

In Romania, PayPoint si-a lansat oficial serviciul de plata a facturilor in numerar sub brand propriu in august 2008.