Flipkart, cel mai mare retailer online din India, va anunta pana la finalul saptamanii achizitia unei participatii majoritare in retailerul de fashion Myntra, intr-un contract de circa 300 de milioane de dolari, a declarat un oficial al Myntra care nu a dorit sa fie numit.

Intr-un deal separat, retailerul online Snapdeal a atras 100 de milioane de dolari de la cinci investitori, conform unui oficial al companiei. Deal-ul va fi anuntat in cateva zile.

Cele doua deal-uri vin dupa ce Amazon.com si-a intetit activitatile pe piata indiana prin reducerea de preturi si livrari a doua zi, in incercarea de a isi creste cota de piata.

“Amazon evolueaza mult mai repede decat ne asteptam si acest lucru forteaza toti ceilalti retaileri si investitori sa regandeasca strategiile”, spune Ashish Jhalani, fondator al companiei de consultanta in eCommerce e-tailing India. “Lupta se da pe supravietuire, este acum sau niciodata”, continua el.

Citeste si:

Tiger Global Management si Accel Partners sunt investitori atat in Flipkart cat si in Myntra.

Piata de eCommerce din India a fost de circa 13 miliarde de dolari in 2013, travelul online cumuland circa 70% din aceasta suma. Vanzarile online din retail au totalizat 1,6 miliarde de dolari in 2013, conform Forrester, si vor creste pana la 76 de miliarde de dolari pana in 2021.

Nu te poti intreba decat ce s-ar intampla daca Amazon ar intra si in Romania? Cum ar reactiona jucatorii locali?