Retailerii de top incep din ce in ce mai mult sa ofere transport gratuit, daca clientii cumpara de o anumita suma de bani, rezulta dintr-un studiu publicat de comScore, in SUA.

In primul trimestru al lui 2014, 58% din tranzactiile online realizate in SUA au fost livrate gratuit catre clienti. Cu un an in urma, ponderea era de doar 48%. Retailerii inteleg deci din ce in ce mai clar ce doresc clientii – 66% dintre ei subliniaza ca livrarea gratuita este “foarte importanta”, conform unui sondaj realizat de National Retail Federation.

Tendinta se observa si in Romania unde din ce in ce mai multi retaileri online ofera livrare gratuita, la anumite sume de bani cheltuite.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri