Bogdan Oros, originar din Falticeni, spunec ca start-up-ul se bazeaza pe standardul Apple iBeacon, oferind dezvoltatorilor dar si operatorilor telecom interesati atat partea de hardware (un hard disk similar cu un puc de hochei) cat si software-ul necesar pentru targetare.

“Este un subiect extrem de fierbinte care intereseaza pe extrem de multi dezvoltatori de aplicatii si retaileri. Un exemplu: treci prin fata magazinului Zara si, daca ai instalata aplicatia respectivului lant de magazine si acesta a implementat solutia noastra, trimite automat un push notification catre respectiva persoana. Este un sistem de marketing nou si, dupa cum spuneam, de interes major”, spune tanarul sucevean, absolvent al Facultatii de Automatica si Calculatoare din Cluj in 2007.

Citeste intr-un articol amplu cati oameni va mai angaja start-up-ul, cati clienti are si la ce altceva poate fi folosita solutia.

Aplicatia care trimite notificari in interiorul magazinelor: de la zero la peste 100.000 de euro in mai putin de un an

Aplicatia care trimite notificari in interiorul magazinelor: de la...