Zaza Boutique abordeaza piata de fashion online cu o noua viziune. Magazinul lansat in urma cu doi ani in urma unei investitii de 10000 de euro, si-a schimbat abordarea in primavara acestui an, promovand un nou concept "In stilul tau, pe masurile tale".

Cu alte cuvinte, vorbim de personalizare. Masurile standard sunt date uitarii in favoarea dimensiunilor fiecarei cliente in parte. Aceasta se datoreaza faptului ca peste 60% din consumatorii de moda isi doresc produse personalizate. In acest context segmentarea publicului nu mai este o solutie. Clientul trebuie tratat individual. Pe acesta nisa si-a facut loc si zazaboutique.ro, care ofera produse confectionate dupa marimea clientului cu livrare rapida si fara probe la croitor.
Previzionam o crestere in perioada imediat urmatoare, odata cu implementarea noului concept. Rata de conversie a zazaboutique este de 1%, un lucru bun pentru piata ecommerce din Romania. Clientii care intra pe site finalizeaza o comanda in proportie de 8%” spune Alexandra Cornea, managing partner Zazaboutique.ro

Femeile din Romania si-au schimbat obiceiurile de consum in ceea ce priveste achizitia de haine. Deja au acces foarte usor la produsele clasice de imbracaminte, datorita marilor retaileri si cauta cu interes ceva diferit, ceva unicat. Iata de ce, cosul de cumparaturi in ceea ce priveste produsele pe comanda devine din ce in ce mai bogat.

In plus abordarea Zaza Boutique vine si ca raspuns la sondajele din domeniu care arata ca problemele generale ale achizitiei de imbracaminte in comertul online sunt: nepotrivirea marimilor, temerea cu privire la calitatea materialelor si frica de retururi complicate. Magazinul a gasit rezolvarea acestor probleme prin executia de rochii pe comanda, pe marimile clientului, la preturi accesibile si printr-o asistenta foarte atenta. Oferirea posibilitatii de alegere a culorilor pentru modelele afisate sau de modificari ale croielilor este un punct forte al magazinului, iar asistenta de styling este una extrem de apreciata.

Sub 15% din clientela fashion isi permite sa achizitioneze o rochie de designer de peste 1000-1500 lei. Restul isi doresc o rochie de ocazie intre 200-500 lei, dar cauta calitate si diversitate de modele. De aceea am ajuns la nisa de business a rochiilor de ocazie pe comanda. Oferind livrarea rapida, in 7 zile si retusuri gratuite am gasit calea catre inima clientelor noastre.“ declara Alexandra Cornea, managing partner zazaboutique.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri