Update-urile au ca scop ducerea analizelor mai departe de datele deja traditionale, ajutand comerciantii sa inteleaga mai bine parcursul clientilor in cadrul magazinelor. Se va intelege mai bine cat timp petrec clientii pe site dupa ce pun produsele in cos, cat timp dureaza procesul de check-out si unde il parasesc cel mai des clientii.

“Este o modificare majora a sistemului nostru de analize eCommerce, oferind perspective mai bogate in procesele de precomanda, cu accent pe cresterea performantei”, a spus Marcia Jung, Google Analytics product manager.

De exemplu, retailerii vor putea identifica punctele forte si slabe ale anumitor pagini de vanzare, felul in care sunt percepute imaginile de catre clienti, actiuni de adaugare in cos, succes al campaniilor interne, checkout-uri si asa mai departe. Practic, intreaga experienta a clientului pe un site va putea fi urmarita mult mai in detaliu, promite Google. Totodata managerii de magazine pot vedea care produs este vizualizat cel mai des, ce produse performeaza cel mai bine atunci cand sunt listate in mod diferit si care produse sunt cel mai des abandonate in cosul de cumparaturi virtual.