"Am luat decizia de a deschide un magazin online inca de la inceputul anului, tinand cont de vizibilitatea online-ului in randul clientilor nostri. Am vrut sa avem totul pregatit inainte de a ne aventura in acest nou segment, mai ales ca produsele pot fi comandate din orice colt al lumii, iar livrarile le facem atat in tara cat si in strainatate", a declarat Ana Cornea, manager si actionar al Why Denis. Produsele au aceleasi preturi ca in magazine, iar transportul, indiferent de zona, va fi gratuit. Livrarea se va face in maximum 24 de ore, iar plata online prin card bancar.

"Ne asteptam ca in primul an sa vindem online mai mult de 3.000 de perechi de pantofi, in valoare de 1 milion de euro. In primele zile de la deschidere, rezultatele au fost peste asteptari, avand comenzi inca din prima zi", a aratat Ana Cornea. Why Denis estimeaza ca peste 70% dintre incaltamintea comercializata online va fi cea de dama.

Why Denis este unul dintre cele trei branduri ale producatorului si retailerului de pantofi Denis din Suceava. Compania opereaza in prezent 35 magazine sub brandurile Denis - unde o pereche de pantofi costa in medie 150-200 de euro, Why Denis - cu preturi medii de 300-400 lei si All Shoes - 260-350 lei. Dintre acestea trei sunt situate in centre comerciale din Kiev (Ucraina), doua sub brandul premium Denis si unul Why Denis, si alte 32 sub marcile Why Denis si All Shoes in tara. In acest an, Denis vrea sa deschida 10 magazine, atat in tara, cat si in strainatate, urmand sa ajunga la 45 de unitati, si estimeaza o crestere a afacerilor cu 10-15%, la peste 10 milioane euro.

Citeste si povestea afacerii Denis din Suceava.

Producatorul de incaltaminte Denis din Suceava ia calea Americii

Producatorul de incaltaminte Denis din Suceava ia calea Americii