Numarul de aplicatii de pe Google Play a crescut cu circa 60% in perioada iulie 2013-iulie 2014. Veniturile din vanzarea de aplicatii au crescut de 2,4 ori intre T1 2013 si primul trimestru din 2014. 90% dintre venituri sunt generate de jocuri, in crestere cu 10 puncte procentuale fata de anul trecut.

Cu toate acestea, jocurile reprezinta doar 40% din totalul download-urilor. Aplicatiile freemium acopera 98% din totalul veniturilor. Per total numarul de download-uri de aplicatii a crescut cu 1,5 ori.

Cele mai multe aplicatii au fost downloadate din SUA, urmate de Brazilia, Rusia, Coreea de Sud si India. Cu toate acestea, in ceea ce priveste tara care genereaza cele mai mari venituri, Japonia se situeaza pe primul loc, urmat de SUA, Coreea de Sud, Germania si Marea Britanie.

Concurentul principal, magazinul de aplicatii al Apple, genereaza in continuare mult mai multe venituri, cu 85% mai mari decat Google. Play.