2Parale, companie de performance marketing ce include reteaua de afiliere omonima, anunta preluarea agentiei de marketing si comunicare Insight360. Echipa, competentele si portofoliul Insight360 vor sta la baza noii divizii 2Parale, care isi va extinde astfel serviciile oferite tuturor clientilor.

Achizitia se va face exclusiv prin transfer de actiuni. Odata cu aceasta preluare, Andreea Cimpoesu, managing partener Insight360 si unul dintre fondatorii agentiei, va deveni chief operating officer (COO) 2Parale.

Absolventa a unui Executive MBA de la CEU Business School, Andreea Cimpoesu are o experienta in business de peste 14 ani, atat in corporatii ca Romtelecom si Xerox, cat si in companii agile precum Kaspesky Lab Romania&Bulgaria si Insight360. In noua echipa 2Parale, ea va conduce proiectul de Performance Marketing si expansiune regionala a unui business care si-a dovedit deja succesul pe piata locala.

In urmatoarea perioada, 2Parale intentioneaza sa dezvolte portofoliul de tehnologii si servicii de performance marketing, fiind si in proces de atragere a unor noi investitii destinate dezvoltarii regionale, precizeaza Dorin Boerescu.

In 2013, cifra de afaceri a 2Parale s-a ridicat la 4,9 milioane de lei (fara TVA), in timp ce profitul a depasit 300.000 de lei.

La finele anului trecut, 2Parale a atras o noua runda de investitii din partea unui grup de investitori privati condusi de Sergiu Negut, (Angel Investor si Associated Dean Entrepreneurial Growth la Maastricht School of Management"), care au preluat in decembrie pachetul de actiuni detinut anterior de Stefan Iordache (COO Leo Burnett Group). La aceasta runda a participat si Dorin Boerescu, care a redevenit astfel actionar majoritar (cu un pachet de circa 60%), fondatorul Radu Spineanu pastrandu-si in continuare participatia de 20%.

Reteaua de afiliere 2Parale a generat anul trecut 217.000 de vanzari, in crestere cu 44% fata de anul precedent, si mai bine de 181.000 de lead-uri. Aceste conversii au adus afiliatilor din retea comisioane in valoare de 2,85 de milioane de lei (fara TVA).

In aceeasi perioada, Divizia de Pay Per Click 2Parale a administrat pentru clientii directi bugete de promovare de peste 1,5 milioane de euro.

Portofoliul 2Parale include peste 400 de clienti, printre care se numara Vodafone Romania, Avon Romania, Elefant, Arabesque, OTP Bank, evoMAG, Fashion Days, F64, MarketOnline, Provident, StarShiners, Clickshop, Libris, Bonprix, Originals, MyCloset, Vivre, RCA-ieftin si Miniprix.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri