Conceptul este semnat de Tuio, agentia care a coordonat si implementarea aplicatiei. “Produsul in jurul caruia am construit campania de lansare este apa termala, un produs preferat de consumatori mai ales pe timp de vara, insa in shop sunt disponbile si alte produse pe baza de apa termala. Vanzarile dupa prima saptamana de lansare ne-au confirmat ca romanii aleg apa termala cand merg in concediu, cele mai multe comenzi in Fan Shop-ul de pe Facebook Centrofarm reprezentand comenzile de apa termala”, spun reprezentantii companiei, pentru wall-street.ro.

Fiind o aplicatie cu un concept aparte pentru o companie din industria farma, compania spune ca inca nu poate preconiza o rata de vanzare. „Totusi, pe baza rezultatelor pe care le-am obtinut in implementarea altor aplicatii fBoutik, putem estima o rata de conversie (proportia vanzarilor la traficul din aplicatie) de aproximativ 4 -8%”. Rata de conversie pe cel mai mare magazin online din Romania, eMag.ro, este de circa 2-3%.

Magazinul de pe Facebook este monitorizat de agentie, fiind necesari trei oameni din echipa, iar in echipa Centrofarm sunt implicate persoane din departamentele de marketing, achizitii, IT si din farmacia care proceseaza comenzile primite in Fan Shop.

Dupa campania initiala, numita „Racoreste-ti tenul, potoleste-i setea”, magazinul va ramane functional urmand sa includa noi oferte disponibile exclusiv pentru fanii de pe Facebook ai brandului. Pagina farmaciei are in prezent peste 22.000 de like-uri.