“In ultimii 3 ani am construit business-ul online al Metro Cash&Carry. L-am condus de la nivelul de project management pana la lansare si apoi de la nivelul de business management in ultimii ani. Am decis sa pornesc un proiect pe cont propriu si am creat CosteaConsulting.com”, spune el, pentru wall-street.ro.

Romania a fost pilotul pentru eCommerce intre toate tarile in care a fost prezenta compania, oferind training si altor tari in care Metro are activitate – Polonia, Olanda si Rusia au lansat business-ul online dupa modelul dezvoltat in tara. Cosmin Costea a avut in cadrul companiei responsabilitati pornind de la definirea strategiei pana la implementarea tuturor etapelor proiectului si liniei de business.

Cosmin Costea a studiat business management si marketing in cadrul programului MBA de la The University Of Sheffield din Marea Britanie si acum aplica aceste principii in realitatea de business din Romania si din Europa. "Dupa parerea mea, moto-ul care se aplica in mediul de business actual este ca trebuie sa alergi doar ca sa ramai pe loc si trebuie sa alergi de doua ori mai repede pentru a ajunge undeva (Lewis Carroll)”, mai spune Costea.

Prin CosteaConsulting.com el incearca sa targeteze retaileri care vor sa intre in zona de digital, distribuitori care vor sa-si ajute clientii sa cumpere mai mult de la ei, folosind o platforma online, sau producatori si importatori care doresc sa isi promoveze produsele catre consumatori si catre revanzatori.