Din momentul lansarii, in 2012, foodpanda/hellofood a obtinut finantari in valoare de peste 100 milioane de dolari. Recent, platforma globala de comenzi de mancare a achizitionat concurentul Delivery Club, devenind lider pe piata ruseasca de comenzi de mancare.

„Noua investitie va fi alocata pentru extinderea platformei pe pietele in care activeaza, prin semnarea de parteneriate cu si mai multe restaurante din mai multe orase, precum si imbunatatirea serviciilor oferite clientilor. Ne dorim sa devenim lider pe toate pietele in care activam si sa cream cea mai simpla modalitate de a comanda mancare pentru oricine, de oriunde”, spune Ralf Wenzel, global managing director foodpanda/hellofood.

Platforma online pentru comenzi de mancare ajuta restaurantele sa isi creasca vanzarile prin intermediul site-ului si al aplicatiei, oferindu-le totodata tehnologii si instrumente de analytics performante. Clientii isi pot alege mancarea preferata online, iar foodpanda proceseaza comanda si o trimite direct catre restaurant, care se ocupa de livrare. Compania a lansat recent noua generatie a aplicatiei pentru mobil, disponibila pentru terminalele smart cu cele mai importante sisteme de operare.

Citeste si:

In 2013, foodpanda a obtinut o finantare de peste 20 milioane de dolari de la fondurile de investitii Phenomen Ventures si Investment AB Kinnevik, si 8 milioane de dolari de la iMENA Holdings. Alte 20 milioane de dolari de la un grup de investitori, printre care si Phenomen Ventures, au fost obtinute in februarie 2014.

foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu peste 200 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov si Constanta, fiind lider de piata pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mancare din Romania.