Traficul din motoarele de cautare reprezinta (inca) oxigenul magazinelor online din tara, acesta reprezentand peste 40% din totalul vizitatorilor, conform unei analize realizate de wall-street.ro, care a luat in calcul peste 230 de magazine online din tara.
WALL-STREET.ro a folosit in analiza datele de trafic estimative ale magazinelor ElectroIT, de haine, cosmetice, magazine ce comercializeaza produse pentru copii, carti, home deco si bijuterii.
Toate categoriile analizate atrag cel mai mult trafic din search, traficul direct fiind de cele mai multe ori la jumatate fata de cel din cautari. Din social media provine circa 10% din traficul total, cu exceptia magazinelor de haine. Acestea atrag aproximativ 20% din trafic din retele sociale. Mail-ul NU functioneaza satisfacator in cazul niciunei categorii de produse, ponderile din totalul vizitelor fiind de sub 1%. Display-ul acopera de asemenea foarte putin din traficul total atras de magazine, in general fiind de circa 1,5%.
Vezi mai jos din ce surse atrag trafic magazinele online, in functie de categorii, dar si per total.
Citeste si:
ElectroIT: 24 de magazine analizate
Trafic Direct – 22,79%
Mail – 0,39%
Referrals – 23,08%
Search – 49,08%
Social Media – 3,52%
Display – 1,15%
Haine: 104 magazine analizate
Trafic Direct – 22,27%
Mail – 0,34%
Referrals – 21,94%
Search – 34,39%
Social Media – 20,16%
Display – 1,47%
Cosmetice: 20 de magazine analizate
Trafic Direct – 24,94%
Mail – 0,14%
Referrals – 20,54%
Search – 41,95%
Social Media – 11,44%
Display – 0,98%
Sursa foto: Shutterstock: Trafic web
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: