Mai mult, cei cu varstele mentionate anterior tind sa cheltuiasca o pondere mult mai mare din venituri pe Internet, fata de mediul offline. Mai jos, cateva dintre cele mai importante descoperiri ale raportului.

Varsta: Desi nu au in general venituri foarte mari, milenarii, consumatorii cu varste intre 18 si 34 de ani, raman cei care cheltuiesc cei mai multi bani online. In SUA, ei investesc circa 2.000 $ in eCommerce.

In ciuda faptului ca au venituri foarte mici, Generatia Z, cei cu varste cuprinse intre 18 si 24 de ani, investesteste cea mai mare pondere din venituri pe Internet – 9%. Pe masura ce vor creste in varsta si vor incepe sa castige mai multi bani, ei vor aduce cei mai multi bani in eCommerce.

Boomerii si seniorii nu cumpara doar offline. Au adoptat mobile commerce-ul destul de bine si unul din patru consumatori mobili din SUA are peste 55 de ani.

Citeste si:

Sex: Conventia sociala zice ca femeile conduc trendurile cumparaturilor, intrucat ele controleaza circa 80% din investitiile curente din casa. Cand vine insa vorba de eCommerce, barbatii din SUA consuma similar cu femeile. Barbatii sunt insa mai inclinati sa cumpere de pe terminale mobile. 22% dintre barbati au facut cel putin o cumparatura de pe terminale mobile, fata de doar 18% dintre femei.

Multi barbati ar prefera sa cumpere “aproape orice” pe Internet: 40% dintre barbatii cu varste intre 18-34 de ani au spus ca ar prefera sa cumpere totul pe Internet, comparat cu 33% dintre femeile cu aceleasi varste.

Venituri: cei care cumpara online locuiesc in general in familii cu venituri peste medie. 55% din eShopperii din SUA locuiesc in familii cu venituri cumulate de peste 75.000 $/an.