“Vanzarile pe Home&Deco vor depasi 50% pentru ca pe categoria de IT si electronice am scazut, declin explicat prin competitia mare din piata si prin marginile mici”, afirma Milena Nedelcu pentru WALL-STREET 360. Cu toate acestea, SensoDays ofera promotii pentru aceasta categorie doar atunci cand pretul este unul foarte competitiv.

Un alt parametru luat in considerare este marja de profit, de 1-1,5% in IT&C, care pentru Home&Deco poate varia in functie de sustinerea furnizorilor. SensoDays are o experienta de 11 ani pe acest segment, ceea ce ii asigura furnizori buni si preturi bune de la producatori, ceea ce permite companiei sa mentina adaosurile la un nivel scazut.

“Incercam un raport pret-calitate foarte bun. Avem (in categoria home&deco – n.r.) de la produse foarte competitive pana la produse de design”, precizeaza Milena Nedelcu.

Vezi ce a spus Milena Nedelcu despre acest subiect in inregistrarea VIDEO de mai sus.

Emisiunea WALL-STREET 360, difuzata in fiecare zi la ora 12:30, consta intr-o serie de analize de business. Saptamana 29 septembrie - 3 octombrie este dedicata comertului electronic.