Oktal.ro, unul dintre cele mai importanti retaileri online din Romania, a inregistrat afaceri de 3 milioane de euro in primele noua luni ale acestui an, cu 30% mai mult comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Cu ocazia campaniei de reduceri de Black Friday din 2014, dar si a sarbatorilor de iarna, retailerul online estimeaza, de asemenea, pe vanzari de aproximativ 3 milioane de euro.

Magazinul online a realizat, la noua luni, o cifra de afaceri de circa 3 milioane de euro, in crestere cu 30% fata de perioada similara a anului trecut, iar produsele care au inregistrat cele mai mari vanzari sunt smartphone-urile (70%), tabletele (60%) si televizoarele (30%). O noutate a primelor trei trimestre din 2014 este aceea ca ianuarie a avut un start foarte bun.

“Black Friday si sarbatorile de iarna de anul trecut au avut continuitate si in noul an, astfel ca, in ianuarie, am avut vanzari duble fata de aceeasi luna din 2013. De asemenea, un lucru neasteptat, observat in primele noua luni ale anului, are stransa legatura cu vremea. Obiceiurile de consum s-au schimbat pe perioada verii, din cauza temperaturilor mai scazute decat in alti ani, iar romanii nu au mai cumparat aparate de aer conditionat sau ventilatoare, ci diverse telefoane si gadget-uri”, a declarat Dan Dumitrescu, general manager Oktal.ro.

Cu toate acestea, noile tendinte nu au afectat vanzarile companiei, acestea urcand pe perioada verii cu 10%, comparativ cu 2013. Potrivit managerului Oktal.ro, toate aceste cresteri reprezinta un indicator al evolutiei pietei de comert online romanesti, care se dezvolta de la an la an, dar si unul al nivelului sporit de incredere pe care il au romanii in cumparaturile online.

Oktal vrea vanzari duble cu ocazia Black Friday

Drept urmare, campanii de reduceri precum Black Friday au inceput sa prinda si la publicul romanesc, care devine tot mai informat cu privire la ceea ce se intampla in retailul online. In acest context, magazinul Oktal.ro mizeaza pe vanzari de circa trei milioane de euro cu ocazia Black Friday si a campaniei de reduceri realizata de sarbatorile de iarna din acest an. Spre comparatie, magazinul online a avut, de Black Friday 2013, vanzari de 1,5 milioane de euro.

“Acest sezon de reduceri este unul foarte important pentru noi, pregatirile pentru campaniile de Black Friday si sarbatori incepand chiar din primavara. Atunci am initiat discutiile cu furnizorii, pentru a ne asigura ca reusim sa obtinem cele mai bune oferte pentru clientii nostri, dar si pentru a fi siguri ca vom avea la timp toate produsele si nu vom inregistra intarzieri in livrarea lor”, a incheiat Dan Dumitrescu.

Evenimentul Black Friday din acest an va avea loc pe data de 21 noiembrie

Oktal.ro este unul dintre cei mai importanti retaileri online din Romania, pe o piata dominata de catre eMAG, PCGarage.ro, Cel.ro sau evoMAG.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri