Intelegerea contextului in care se afla clientul, focusul in jurul lui, simplificarea si alegerea partenerilor cu aceleasi valori si cultura sunt elemente esentiale in constructia strategiei de business, a declarat Daniel Nicolescu, CEO al PayU.

Daniel Nicolescu, CEO al PayU, cel mai mare procesator de plati de pe plan local, a propus la retailArena, sa ne uitam la o perspectiva diferita a clientului. “Voi sustine astazi ca trebuie sa intelegem contextul in care se afla clientul indiferent de modalitatea de plata ”, a declarat Daniel Nicolescu.

El propune ca strategia de business sa aiba la baza cateva intrebari. Una dintre aceste intrebari este “Cum utilizam o tehnologie ca sa ne crestem business-ul?” El spune ca raspunsul acestei intrebari este simplificarea. “Este important sa simplificam si sa nu fortam comportamentul clientului cand interactioneaza cu noi”, a mai spus seful PayU, dupa ce a dat exemplul tehnologiei NFC pentru a ilustra un esec si exemplul Uber pentru a ilustra succesul.

Pe langa tehnologie, care trebuie sa fie simpla si adaptata comportamentului de consum, Daniel Nicolescu spune ca este important ca managerii sa se gandeasca ca motorul business-ului este clientul, nu site-ul sau partenerii. “Incepem sa ne construim o strategie in jurul clientului in functie de contextul lui: este acasa, la birou, pe strada”, a mai spus managerul PayU. El da cateva exemple din ceea ce a facut compania pentru a se adapta contextului clientului. “In functie de cum adresam clientul, ni se poate schimba business-ul. Partea de telefon presupune o intimitate foarte mare. De asemenea, nu exista capabilitatea de a vedea multe informatii despre produs: sa faca research, sa vada review-uri, asa ca aici trebuie sa ofertam produse simple la care nu ai nevoie de detalii pentru decizia de cumparare”, spune Daniel Nicolescu.

El a explicat ca un mediu foarte interesant este tableta intrucat genereaza decizii de cumparare care impacteaza o cumunitate (familie, prieteni). Tableta trece din mana in mana cand iei decizii. Spre exemplu, pachetele de travel se vand bine pe tableta, a spus oficialul PayU, adaugand ca firma pe care o conduce se adapteaza tot timpul astfel incat sa mentina clientul in zona de confort. In cazul platii de facturi, unde exista mai degraba o durere si nu o fericire, PayU a implementat un sistem de plata One-Click. Astfel, clientul isi poate plati factura doar printr-un click sau chiar automat.

PayU este partenerul zilei de eCommerce la retailArena, eveniment organizat de wall-street.ro in parteneriat cu MasterCard, PayU si Evozon.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri