Companiile de curierat s-au mobilizat pentru cel mai masiv Black Friday de pana acum, Fan Courier, cea mai mare companie de profil suplimentand flota de masini cu 15-20% si adaugand 20 de tiruri – anul trecut avand doar unul.

Dorin Boerescu, CEO al 2Parale, unul dintre principalii jucatori de pe piata de afiliere, sustine ca volumul inregistrat in Black Friday anul trecut a crescut de 18 ori fata de o zi obisnuita, anul acesta estimand o crestere si mai mare. “Noi avem cam 10 milioane de utilizatori online in Romania, dintre care 3 milioane de consumatori. Avem un potential in continuare pe acest segment, exista apetenta de cumparare, ideea este sa ii identifici corect pe cei care ti se potrivesc. Estimam ca anul acesta 150 de magazine din reteaua noastra vor participa la Black Friday”, a precizat Boerescu.

Magazinele electroIT care participa la Black Friday 2014

“Noi romanii facem mai bine Black Friday decat americanii, unde sarbatoarea este mai mult o lichidare de stocuri, noi in oferta includem produse din gama curenta”, a declarat Violeta Luca, CEO al eMag, cel mai mare magazin de eCommerce din Romania. Ea a subliniat de asemenea, in cadrul conferintei Retail Arena, ca valoarea cosului de cumparaturi creste in medie cu 20% in campania Black Friday. Compania estimeaza vanzari mai mari cu 50% fata de anul trecut pe fondul dublarii numarului de produse.

eMag.ro va organiza Black Friday pe 21 noiembrie.

“Anul acesta va fi o batalie pe buzunarul romanilor. Vorbim de a patra editie, oamenii asteapta Black Friday, este o competitie”, a completat ea. Daniel Nicolescu, CEO al PayU South East Europe, completeaza si spune ca Black Friday a devenit un eveniment social. “Sunt foarte multi care vor sa apartina acestei comunitati. Ajuta foarte mult la accelerarea unei mase catre un anumit lucru. Daca nu cumperi de Black Friday te simti in afara gastii”, spune el.

Declaratia lui este in acord cu un studiu recent realizat de iSense.Solutions conform caruia aproape 30% din populatia mediului urban are in plan sa profite de oferte si sa cumpere ceva de Black Friday.

Black Friday: 30% dintre romanii din mediul urban vor face cumparaturi

Black Friday: 30% dintre romanii din mediul urban vor face cumparaturi

Telekom Romania, fost Romtelecom/Cosmote, si-a anuntat de asemenea intrarea in hora Black Friday, atat online cat si prin magazinele fizice. „Clientii sunt invitati sa viziteze si website-urile telekom.ro, germanos.ro si clickshop.ro, unde pot gasi oferte la telefoane, accesorii si electrocasnice. Febra cumparaturilor incepe pe 21 noiembrie si aduce reduceri de pana la 70%”. Alaturi de Telekom Romania, care a anuntat deja oficial data Black Friday, in mod sigur se vor alatura si ceilalti operatori mobili, Orange si Vodafone.

Flanco va organiza pentru prima oara Black Friday si online, anul trecut realizand evenimentul exclusiv in magazinele fizice, a declarat, tot la Retail Arena, Radu Batrinu, director de marketing al companiei.

Ce nu ar trebui sa lipseasca dintr-o companie de marketing integrat eficienta

Ce nu ar trebui sa lipseasca dintr-o companie de marketing integrat...

F64.ro, magazin specializat pe aparatura foto si video, va organiza Black Friday tot pe 21 noiembrie. Anterior, F64 a realizat “Black Friday Pro”, dedicat produselor destinate profesionistilor.

Citeste si:

Platforma Okazii.ro a inceput deja reducerile, pe site fiind anuntate ca “Black November”. Magazinele din cadrul platformei vor incepe promotiile de pe 21 noiembrie, prelungindu-se pana weekendul urmator, 29-30 noiembrie.

EvoMag.ro va organiza de asemenea Black Friday in data de 21 noiembrie, la circa 400 de categorii de produse, fata de 250 anul trecut. “Putem avea si mii de produse dintr-o singura categorie”, conform companiei.

Pe langa acest magazin, in mod sigur vor participa si Altex, Domo, Cel.ro, PCGarage.ro, PCFun.ro, Azerty.ro, Sigmanet, SensoDays.ro sau MarketOnline.ro.

Black Friday 2014 - Mobila & Fashion

IKEA va organiza pentru prima oara in acest an Black Friday, insa in ultimul weekend din noiembrie – 29 si 30 ale lunii. La intrarea in magazin a fost deja afisat un banner care anunta data pentru campania de reduceri din acest an, respectiv ultimul weekend din luna noiembrie. Potrivit reprezentantilor IKEA Romania, retailerul va organiza Black Friday si in cazul produselor comercializate pe magazinul online.

Vivre.ro va organiza de asemenea Black Friday 2014, cel mai probabil in data de 21 noiembrie.

Magazinele de fashion care vor participa la Black Friday 2014 sunt, previzibil, mult mai multe. Mare parte dintre ele vor anunta participarea saptamana viitoare; wall-street.ro recomanda sa urmariti in perioada urmatoare magazinele MiniPrix.ro, BonPrix.eu, Kurtmann.ro, Tinar.ro, MyCloset.ro, Leonardo.com.ro, Fashionup.ro, b-mall.ro, LaFemme.ro sau Ottershop.ro. Toate acestea vor organiza, fara indoiala, Black Friday si in 2014.

Black Friday 2014 - Carti online

Pe segmentul de carti online,Elefant.ro anunta reduceri de 50% pana la 80% pentru toate produsele din magazin. In premiera, Elefant.ro va include reduceri electroIT, pe langa alte sapte categorii, principala ramanand cartile.

Alte magazine de carti care vor participa la Black Friday sunt Libris.ro, cu livrare gratuita in toata tara, Nemira sau Okian.ro, magazin online specializat (si) pe carti didactice.

Lista magazinelor online care participa la Black Friday ramane deschisa – spuneti-ne in comentarii ce alte business-uri vor participa la editia din acest an a “sarbatorii reducerilor”. wall-street.ro va va tine la curent cu cele mai noi oferte si magazine.

Te provocam la o dezbatere online. Echipa wall-street.ro a inceput deja. Merita sa astepti "vinerea neagra" a reducerilor pentru a face o achizitie? Cu ce tabara esti de acord?